HANDELSBETINGELSER

Virksomhedsoplysninger
Limo Group Denmark
Skivevej 103
8800 Viborg
CVR-nr.: 21532096
Telefon: +45 4016 5661
E-mail: info@limogroup.dk
Priser og betaling
Priser og yderligere specifikationer for den bestilte kørsel, fremgår af det fremsendte tilbud- og/eller ordrebekræftelse.

 

Hos Limo Group afregnes priserne for biler fra 1 – 8 personer i danske kroner, og der beregnes ingen moms. Priserne på biler fra 9 personer og op er ligeledes i danske kroner men angivet inkl. moms. Vi forbeholder os ret til fra dag til dag at ændre i priserne uden forudgående samtykke.

 

Limo Group modtager betaling med VISA og Mastercard. Betalingen vil først blive trukket på din konto, dagen før du modtager vores ydelse.
Ved betaling med betalingskort tillægges et administrationsgebyr.
Afbestilling

 

Lufthavnsafhentning
Chaufføren vil møde dig i ankomsthallen. Han holder et skilt, der viser navnet på den eller de passagerer, han skal hente. Hvis der ikke er taget kontakt til chaufføren inden for 45 minutter efter flyets landing, vil det blive betragte som en udeblivelse fra kundens side.
Hotel afhentning
Chaufføren vil møde dig i hotels lobby. Han holder et skilt, der viser navnet på den eller de personer, han skal hente. Hvis der ikke er taget kontakt til chaufføren inden for 15 minutter, efter det aftalte tidspunkt, vil det blive betragte som en udeblivelse fra kundens side.

 

Kunder vil blive faktureret for 50 % af beløbet for transporten eller rejsen i tilfælde af aflysninger foretaget mellem 24 og 36 timer før rejsens påbegyndelse.

 

Kunder vil blive faktureret for 100 % af beløbet for transporten eller rejsen i tilfælde af aflysninger foretaget mindre end 24 timer før rejsens påbegyndelse, eller i tilfælde af udeblivelse.

 

Hvis du har problemer med at finde din driver, bedes du ringe til +45 40165661
Levering
Limo Group leverer persontransport på den aftalte dato og aftalte tidspunkt.
Reklamation
Hvis der under kørslen skulle opstå situationer, som kunden ikke er tilfreds med, skal dette meddeles til chaufføren med det samme. Hvis situationen herefter ikke bliver tilfredsstillende, skal kunden straks kontakte Limo Group.

 

Vi sørger for, at vores køretøjer altid er rengjorte inden afhentning. Eventuelle misfarvninger eller brud på sko, tøj ol. i forbindelse med transport i vores køretøjer er force majeure og erstattes ikke.

 

Mekanisk: Hvis køretøjerne punkterer, eller der sker andre uforudsete uheld, hvorved den bestilte tur ikke kan gennemføres, vil bestilleren få pengene refunderet.
Skade eller ekstra rengøring af køretøjer
Den der står som bestiller af kørslen har ansvaret for, at de personer der er med, under kørslen, ikke forårsager skader på køretøjer og lignende. Sker dette alligevel, vil udbedringen af disse skader bliver faktureret til bestilleren af kørslen.

 

Det er ligeledes bestilleren af kørslens ansvar, at deltagerne der er med under kørslen, ikke forårsager udnødvendig stor rengøring. Sker dette, vil udgifterne til rengøringen bliver faktureret til bestilleren af kørslen.

 

Der må ikke indtages nogle former for mad eller andet spiseligt i køretøjerne, medmindre andet er aftalt.

 

Rygning i køretøjerne er ikke tilladt. Der vil blive opkrævet et gebyr på kr. 5000,- som pålægges bestilleren, hvis ikke dette bliver overholdt.

 

Medbringelse og indtagelse af narkotika eller andre euforiserende stoffer er ikke tilladt.
Lov og værneting
Denne aftale er underlagt og fortolkes i overensstemmelse med dansk lovgivning.